Самоосвітня діяльність

  • 2013-2015 р.р.   
  • тема: "Підвищення  ефективності навчання за допомогою ІКТ"
  • заходи, спрямовані на самоосвіту опрацювання фахової літератури, розробки уроків та позакласних заходів з використанням ІКТ
  • Результат - створення блогів, сайтів, розробки уроків, створення мультимедійних презентацій, виступи на конференціях, семінарах, статті в матеріалах Всеукраїнських науково-практичних конференцій. 

  • 2006-2009 р.р.
  • тема: "Інтерактивні технології навчання"
  • заходи, спрямовані на самоосвіту опрацювання фахової літератури, розробки уроків та позакласних заходів з використанням інтерактивних технологій
  • результат - виступи на педрадах, методоб'єднаннях, конспекти уроків та позакласних заходів,   статті, проект "Системних підхід до організації учнівського колективу", виступи на конференціях

  • 2010-2015  р.р.
  • тема: "Компетентнісний підхід у викладанні хімії в заганоосвітніх навчальних закладах"
  • заходи, спрямовані на самоосвіту опрацювання фахової літератури, розробки уроків та позакласних заходів з використанням компетентнісного підходу в навчанні
  • результат - виступи на педрадах, методоб'єднаннях, конспекти уроків та позакласних заходів,  статті, виступи на конференціях

  • 2010-2012 р.р.
  • тема: "Дистанційне навчання. Впровадження елементів дистанційних технологій в процес навчання хімії в ЗНЗ"
  • заходи, спрямовані на самоосвіту опрацювання методичної літератури, участь в експерименті, участь у  роботі конференціяй з цього питання
  • результат - виступи на конференціях, педрадах, семінарах, методоб'єднаннях, розробка завдання з хімії для дистанційного навчання школярів


  • 2008-2012 р.р.
  • тема: "Використання тестових завдань при викладанні хімії в школі"
  • заходи, спрямовані на самоосвіту опрацювання методичної літератури
  • результат - розробка тестових завдань з різних тем шкільного курсу хімії