Фотоальбом



Урок  з основ здоров'я у 7 класі
(використання технології проблемного навчання)



Урок "Властивості кислот. 
Електрохімічний ряд напруг металів" 
(елементи інтерактивних технологій на уроці)



Урок-суд "Шкода і користь неорганічних речовин"
(технологія ситуативного моделювання)


Урок-практикум 
"Фізичні та хімічні явища. 
Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують"
(технологія навчання як дослідження)

         Використання у навчальній діяльності дослідницьких прийомів та методів сприяє глибокому засвоєнню учнями знань, суб'єктивному відкриттю для себе нових знань на основі вже наявних, формуванню умінь та навичок, інтересу до пізнавальної, творчої діяльності. У процесі дослідження учні здійснюють самостійний пошук, на основі якого встановлюють зв'язки між предметами, явищами, процесами об'єктивної дійсності, роблять висновки, пізнають закономірності.



Урок-подорож з природознавства 
"Подорож у ВСЕСВІТІ" 
(технологія групової навчальної діяльності учнів)



Урок інтелектуальна гра  
"Хімічні перегони"
(технологія групової навчальної діяльності учнів)


        Під час групової навчальної діяльності учні виконують значно більший обсяг роботи, ніж за використання інших технологій. Підвищується результативність засвоєння ними знань і формування вмінь, розвиваються вміння співпрацювати, мотивація до навчання, пізнавальні навички (планування, рефлексія, самоконтроль, взаємоконтроль).